Tuesday, November 29, 2011

Hidup pelik

Assalamualaikum

buat berkurun lamanye sepi  aku kini kembali meluah muntah hati mati

Im jelousing with my own cousin
Yeaa,,nama die hani
Siall babiii
Aku tau apa niat dia tunjuk semua tu kat aku
Gaya die
Mata die
Die nak aku jelous
Dalam masa yang sama die jaga hubungan kitorang
Aku sedih
Aku rasa nak
Arghhhhhhhhhhhhh

Aku tak jelous kalau die biasa
Kalau die humble
Kalau die tak riakk
Lagi orang riak lagi rasa jeoulos plak
Apa la manusia macam aku

Memang la dia dah kerje
Die berhenti blaja terus kerje walau umur baru belasan.
Tak peee
Masa aku ada lagiiii
Iskk.iskkk
Nak nangis sebab gaya die
Gaya cilaka die tunjuk dalam masa yang sama dia berbaik dengan aku
See
Hidup aku pelik kan
Pelikk bila kau nampak apa yang tersurat dan tersirat
Aku as patung yang buat2 faham
Yea,faham tapi aku malas nak ungkap
Aku faham die berlagak tapi malas nak erkk,, ‘==susah nak terang
Tak pe aku masih ada orang tersayang
Aku masih belajar
Walau die bagi tau kat aku gaji die berapa
Jelous babii orang pegang duit banyak ribu riban
Tu semua SETAN laa
Setan yang menghasut kat telingga manusia iman senipis kulit bawang macam aku
Sial lagi bagus aku tak jumpa die dalam hidup kalau setakat nak tunjuk2
Tak pe tak pee..
Dugaan hidup duniawi yang sementara

Could you think for a while
Jom fikir kan situasi aku ni
2 3 minggu lepas aku jumpa hani dekat supermarket
Hani tak pandang pown aku
Walau aku 2 langkah dari die
Weyhhhhhhhhhhhh,,,aku tepuk muka
Aku tak mimpi
Sebab die tau aku ada kat situ
Babi kau hani macam aku ada buat dosa kat kau

Then, tadi..
Mean hari ni
Hani datang rumah
Terperanjat berukk
Tetibe die hulur tangan kat aku
Aku pown hulur lah
Then bermulalah semua nya
Semua yang aku dah detailkan kat atas
Aku tak tau niat hani
Tapii,,,apa apa pownn hani tetap cousin aku
Dah kitorang pernah jadi best friend hidup 2 tahun dulu

Owh hidup tak seindah impian
Ayah aku sendiri pesan :
“jangan kawan dengan orang macam hani”

Itu pesanan ayah aku entah bertarikh bila aku lupa

Then tadi hani Tanya aku,,, “kenapa ayah kau tak suka aku?”

Then aku jujur cakap yang ayah aku tak suka kawan dengan kau.

Hidup memang pelik untuk aku buat masa sekarang.

to be continue….







No comments:

Post a Comment