Saturday, December 25, 2010

apemasalah kau laki2

first of all, thanx following me..eangkau la blog reader.
tapi,honestly, aku bt bende ni bukn untuk publisiti ..hanya sekadar suka2 dan coret2 kisah hidup aku.
nk bace2..bace..tak nk bace bla.okeyh..tak kisah pown.lol

apemasalah kau laki2..tak semua..aku khusus kan pada kau yg terasa..pada yg segelintir..
aku mengenali seorang laki2 yg mcm syiallllllllllllllllll...cipannnnnnn..kelingggggggggggg..cilakassssssssssssssss
bukn nak mengutok..tapi..dah la muke hampehhh.perangai pown same hampehh+++++++
keci ati aku la dgn kauuuuuu..
kau sebnrnye suke sape...tau la kau laki2..nk main2 kn perasaan aku plak..
cipannnnn btoll..kesian kat pompuan kat luar sane yg jd mnagsa kau..
kalau ko rase aku orang yg kuat mungkir janji,,insyaAllah...tu bukan aku
aku akan try my best untuk jadi yg terSEtia..walau aku tau nobody perfect..tapi at least aku cube..
ttak mcm kau yg suke main2 kata..tolong lah berhenti..
tolonggg
kesian kat pompuan2 kat luar sane yg terkene dgn kau... mentang2 ko laki2 suke ati je nk bt ape ye..
ingat sikit 'sepndai2 tupai melompat..akhirnye mati kalau kene  tembak'
aduhaiiii sayngggggg..aku rase cm baru sedr segala penipuan ni..
apelah nasib jumpe manusia mcm kau...
sekurang2nye aku mencube jd yg terbaikkkk..okeyyhhhhhhhh
that's all.
bye

No comments:

Post a Comment